ا

  • ابراز وجود مقایسه اثر‌بخشی آموزش خود‌متمایز‌سازی و واقعیت‌درمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]

  • اجرای واقعی تکنیک مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراک‌شده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]

  • اختلال استرس پس از سانحه اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]

  • اختلال به بازی‌های اینترنتی بررسی تأثیر آشفتگی‌های روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]

  • اختلال مرزی اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]

  • استرس بررسی تأثیر آشفتگی‌های روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]

  • استرس ادراک‌شده مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراک‌شده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]

  • اشتیاق تحصیلی تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهن‌آگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]

  • اشتیاق تحصیلی الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]

  • اضطراب بررسی تأثیر آشفتگی‌های روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]

  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • اعتیاد به اینترنت الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]

  • اعتیاد به فست‌فود اعتیاد غذایی و اعتیاد به فست‌فود، عوامل و بیماری‌های مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 59-72]

  • اعتیاد غذایی اعتیاد غذایی و اعتیاد به فست‌فود، عوامل و بیماری‌های مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 59-72]

  • افسردگی بررسی تأثیر آشفتگی‌های روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]

  • افسردگی اساسی اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]

  • افکار خودکشی اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]

  • الگوهای ارتباطی زوجی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهبود الگوهای ارتباطی زوجی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-24]

  • امید به زندگی اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]

  • انعطاف‌پذیری شناختی رابطه شفقت به خود و انعطاف‌پذیری شناختی با رضایت از زندگی در زنان متأهل شهر اهواز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • انعطاف‌پذیری شناختی رابطه بین تاب‌آوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقص‌توجه ـ بیش‌فعالی: نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]

ب

  • بازداری هیجانی رابطه نگرش جنسی و رضایت‏زناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]

  • باور به دنیای عادلانه مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبک‌های دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]

  • بهزیستی روان‌شناختی نقش پدر در بهزیستی روان شناختی دختران نوجوان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 145-152]

  • بیماری‌ها اعتیاد غذایی و اعتیاد به فست‌فود، عوامل و بیماری‌های مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 59-72]

پ

  • پایبندی مذهبی پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]

  • پدر نقش پدر در بهزیستی روان شناختی دختران نوجوان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 145-152]

  • پریشانی روانشناختی اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

ت

  • تاب‌آوری رابطه بین تاب‌آوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقص‌توجه ـ بیش‌فعالی: نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]

  • تاب آوری تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • تحمل پریشانی رابطه بین تاب‌آوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقص‌توجه ـ بیش‌فعالی: نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]

  • ترس از مرگ پیش‌بینی ترس از مرگ براساس سبک‌های دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]

  • تصویرسازی ذهنی مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراک‌شده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]

  • تفکر ارجاعی فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]

  • تکانشگری اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]

  • تکانشگری اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]

  • تنظیم هیجان تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • تنظیم هیجان اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]

  • تنظیم هیجان رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانه‌های نقص توجه-بیش‌فعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]

  • تنظیم هیجان تعارض زناشویی اثربخشی زوج‌درمانی دلبستگی ‌محور بر حساسیت اضطرابی و تنظیم هیجان در زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 83-94]

ج

  • جودو مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراک‌شده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]

ح

  • حساسیت اضطرابی اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • حساسیت اضطرابی اثربخشی زوج‌درمانی دلبستگی ‌محور بر حساسیت اضطرابی و تنظیم هیجان در زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 83-94]

خ

  • خودپنداره اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]

  • خودجرحی مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبک‌های دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]

  • خودکارآمدی مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبک‌های دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]

  • خودکارآمدی  اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]

  • خودکارآمدی اجتماعی مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]

  • خود کارآمدی تحصیلی تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهن‌آگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]

  • خودمتمایزسازی مقایسه اثر‌بخشی آموزش خود‌متمایز‌سازی و واقعیت‌درمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]

د

  • دانش‌آموزان تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهن‌آگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]

  • دانش‌آموزان فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]

  • دانشجویان پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]

  • دختران نوجوان نقش پدر در بهزیستی روان شناختی دختران نوجوان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 145-152]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]

  • درمان هیجان‌مدار اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]

  • دشواری در تنظیم هیجان رابطه بین تاب‌آوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقص‌توجه ـ بیش‌فعالی: نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]

  • دلبستگی اجتنابی پیش‌بینی ترس از مرگ براساس سبک‌های دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]

  • دلبستگی ایمن پیش‌بینی ترس از مرگ براساس سبک‌های دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]

  • دلبستگی دوسوگرا پیش‌بینی ترس از مرگ براساس سبک‌های دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهبود الگوهای ارتباطی زوجی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-24]

  • ذهن آگاهی تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهن‌آگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]

ر

  • رضایت از زندگی رابطه شفقت به خود و انعطاف‌پذیری شناختی با رضایت از زندگی در زنان متأهل شهر اهواز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • رضایت زناشویی رابطه نگرش جنسی و رضایت‏زناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]

  • رفتاردرمانی شناختی مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]

  • روابط موضوعی بررسی تأثیر آشفتگی‌های روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]

ز

  • زنان متأهل رابطه نگرش جنسی و رضایت‏زناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]

  • زوج‌درمانی دلبستگی ‌محور اثربخشی زوج‌درمانی دلبستگی ‌محور بر حساسیت اضطرابی و تنظیم هیجان در زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 83-94]

  • زوجین مقایسه علل طلاق از دیدگاه مردان و زنان متقاضی طلاق توافقی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 135-144]

س

  • سبک دلبستگی پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]

  • سبک‌های دلبستگی مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبک‌های دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]

  • سبک هویت الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]

  • سرطان پیش‌بینی ترس از مرگ براساس سبک‌های دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]

ش

  • شدت درد تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • شفقت به خود اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • شفقت به خود‌ رابطه شفقت به خود و انعطاف‌پذیری شناختی با رضایت از زندگی در زنان متأهل شهر اهواز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

ص

  • صمیمیت‌ مقایسه اثر‌بخشی آموزش خود‌متمایز‌سازی و واقعیت‌درمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]

ط

  • طرح‌واره درمانی اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]

  • طلاق اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهبود الگوهای ارتباطی زوجی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-24]

  • طلاق توافقی مقایسه علل طلاق از دیدگاه مردان و زنان متقاضی طلاق توافقی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 135-144]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • علل طلاق مقایسه علل طلاق از دیدگاه مردان و زنان متقاضی طلاق توافقی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 135-144]

ف

  • فاجعه انگاری تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]

م

  • مداخلات آموزشی فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]

  • منبع کنترل پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]

ن

  • ناگویی هیجانی اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]

  • ناگویی هیجانی رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانه‌های نقص توجه-بیش‌فعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]

  • نشانگان نقص‌توجه - بیش فعالی رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانه‌های نقص توجه-بیش‌فعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]

  • نشانگان نقص‌توجه ـ بیش فعالی رابطه بین تاب‌آوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقص‌توجه ـ بیش‌فعالی: نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]

  • نظریه ذهن رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانه‌های نقص توجه-بیش‌فعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]

  • نگرش جنسی رابطه نگرش جنسی و رضایت‏زناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]

  • نوجوانان پسر تک والد مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]

و

  • واقعیت‌درمانی مقایسه اثر‌بخشی آموزش خود‌متمایز‌سازی و واقعیت‌درمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]

ه

  • هوش هیجانی رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانه‌های نقص توجه-بیش‌فعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]

  • هوش هیجانی الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]